Variantų testavimas
Kuri laiško variantų testavimas, siuntėjo vardas ir jo e. Dabar patikrinti galite paprastai, kelių mygtukų paspaudimais. Šio testo principas yra labai paprastas.
Dalis parinktos prenumeratorių bazės yra suskirstoma į dvi grupes: A ir B. A grupei yra siunčiamas vienas variantų testavimas variantas, variantų testavimas kitai — B.
Po kiek variantų testavimas yra tikrinama, kuris laiškas buvo atidaromas geriau ir likusiems prenumeratoriams išsiunčiama laimėjusi kampanija. Jau pirmame žingsnyje galėsite parinkti, kokius kintamuosius testuosite bei juos įrašyti. Vėlesnėje eigoje, galėsite variantų testavimas ir testo nustatymus: kokiai daliai prenumeratorių laiškai bus išsiųsti, kada laimėjusį laišką gaus likusieji gavėjai.
Išsiuntus laišką, po nustatyto laiko tarpo, bus automatiškai patikrinta, kurį variantą gavėjai atidarė geriau, o likusiai daliai gavėjų išsiųstas laimėjęs variantas. Testuokite emocinius jaustukus: naudoti ar nenaudoti?
Testuokite kreipinį: naudoti kliento vardą ar nenaudoti? Testuokite siuntėją: įmonės darbuotojas vardas imone. Kad rezultatai būtų patikimi, gavėjų testuojamose grupėse turėtų būti bent po 2 kontaktų.
Esant mažesniam gavėjų kiekiui, verta yra pasinaudoti pakartotinės el.
Naujausi straipsniai.